top of page

(Employer) Branding

(Employer) Branding helpt je om een sterke bedrijfscultuur neer te zetten. Het is onmisbaar en gaat hand in hand met de strategie van jouw organisatie. Vaak wordt er bij branding alleen aan externe uitingen gedacht, maar intern is misschien nog wel belangrijker. Naast het aantrekken van klanten en nieuwe collega's, wil je van bestaande collega's merkambassadeurs maken. 

Fundament

Samen brengen we in kaart wat je nodig hebt  om jouw branding naar de next level te tillen. Denk aan commitment vanuit het management, het betrekken van stake-holders en budgetten bewaken.

Missie/visie

We nemen jouw missie en visie door en maken onderscheid tussen externe branding en een interne Employer Value Proposition. Zo zorgen we  ervoor dat we een helder doel hebben om naartoe te werken.

communicatie

Met de juiste brand communicatie voor interne en externe stakeholders, creëer je draagvlak. De (arbeidsmarkt)-communicatie gaat alleen op deze manier impact creëren.

Ambassadeurs

Met draagvlak voor de interne en externe branding, creëer je ambassadeurs voor jouw merk. Zij zijn hét ideale middel om branding uit te dragen. I.c.m. met je corporate communicatie, versterk je jouw merk.

bottom of page